" kväll "

nu är det minstånde kväll.
en underbar stund på hela dagen :)
en tidpunkt du kan slappna av oftast.


anyway sitter jag och pluggar matte VS engelska haha :)
det är lätta uppgifter så det går allt bra .

idag ska jag berätta om min underbara dag :
jag var sjuk från skolan det var inte så värst kul och känna sig så,
senare så åkte jag till emma vi kollade på bag-jeans på jackandjones , inne i stan :) och på J:C
prövade 5 par olika bag-jeans, fast hittade världens grymaste på jackandjones, dem chackar jag imorn :)
älskar min underbara Emma Mårtensson !

posilol.

pic's :





Kommentarer
Postat av: EMMA

ÄLSKAR DIG MIN FIIIINIS <3333333

2010-03-29 @ 21:59:05
URL: http://turs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0