" inte mycket bloggning ! "

tjatja, inte mycket bloggning alls på sista tiden, men det är helt klart så att jag inte hunnit med..
har massvis med plugg jag måste sköta -.-
men aja, nu ska jag berätta om min lilla dag =)

idag väckte morsan mig runt 06.00.. gissa om jag var TRÖTT !
och det var inte bara jag som var det x)
anyway så har allting gått bra i skolan idag. haft engelska prov, fattade ingenting rent ut sagt.
men jaja det går ann ;)
senare på dagen åkte jag in till stan med min underbara sak Ida (: vi har inte vart så här på länge så det var riktigt nice. Vi gick runt i stan kollade på massa saker och på allt roligt folk som hänger vid t-centralen .
Nyss kom jag hem och är helt slut. satt och garvade skiten ur mig åt allt ida sa till mig xD men idag tänker jag fan sitta uppe och vara online på fan varenda lilla sak som finns på internet :D ♥
Hörs senare
POS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0