idag var det den underbaraste bästa dagen i mitt liv!

hej :D
åh jag är så awezum glad! :D

för idag så åkte jag och emma in till stan för att träffa några polare som emma kände samt alice,
och där var agge (agnes) där också, då kände jag mig lite mer inne ;D,
anyway så kom mirre en tjej som inte alls gillar så vi stack vidare till plattan och där träffade vi becka, farida,elvira,emelie,sofia,en till emelie,joshie,m.mf. , och sen den underbaraste kvinnan måna ^^
hon är verkligen bara för söt hon måna ^^
ja, och elvira jag och emma.M är så otroligt galet lika varandra så det inte är sant :]
mohaha!

Min dag har vart helt jävla fucking awezum säger jag! ♥
bilder kommer imorgon för att jag hade ingen kamera,
och emma som är den trogne mäster fotografen laddar upp bilder imorn,

POS.
OCH.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0