hemma hos mig med emma.

tjena tjena.
nu sitter jag och emma med *sad faces* nej men det blev misslyckande med färgandet eftersom det var "midnight blue" färg och vi har båda svart hår, men nu färgar jag mitt löshår helt jävla blått :D!

btw,
idag kom jag med olivia in till stan och vi mötte cornelia sen drog dem iväg och jag träffade agnes och alice och några till vi gick till punktshop och jag köpte töjning till agnes (5mm) och töjde örat på henne, det var så jävla kul eftersom hon bet i sin halsduk mitt på sergelgången och nästan skrek, men nu är smärtan över för henne,

senare så kom emma, arvid, och många många till, vi satt för det mesta vid plattan i det tråkiga regn vädret!

nu-med-emma :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0