" day "

Tjena sixten blixten.
idag kom Emma till mig, vi fixade oss, och sedan bar vi oss iväg mot stan,
vi tog en liten sväng förbi plattan och hälsade på allt roligt folk :)
vi gick vidare mot shock och jag köpte lime-gröna skosnören och ett par schteekiga lila-brillor :)
och emma köpte några glada gummi-armband. x)

anyway, jag hade simons mössa på mig, mohahaha! och han var helt desperat och ville ha tillbaka den, men sen gav min underbara Måna, en vit-svart randig mössa ^-^
sedan så satt vi där emma och jag med, agge, måna, sofia,simon, jens,rasmus, och några till,
sedan kom Emma.M och jouline och joinade oss (:

så nu är jag och emma hemma hos mig och dricker godi godi, och ""knarkar"" TicTac ;)

bilder idag :

POZ.



jag och emma


up and down


på plattan, en halv måna, sofia, random, agge, halv random (:


AGNES ÄR OMRINGAD AV RANDOMS !


min söta måna till vänster, och sofia, men agnes vad gör du för tecken egentligen ;P


farida :D!


emma.H <3


coolingen själv jao (:


;)


våren är kommen!


modell : emma.H
mäster fotografen (som enligt emma inte kan stava >_<) : Mia


mitt köp: limegröna-skosnören och brillorna :)

Snyggaste Emma =D

Kommentarer
Postat av: Ehmma

fuck vad kul asso xDDDD

<33

2010-04-07 @ 17:45:33
URL: http://ehmma.webblogg.se/
Postat av: Ehmma

Vi är ju snyggast =D

2010-04-08 @ 15:06:15
URL: http://www.ehmma.webblogg.se So Nice x)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0