! ADEPT !

tjäna.
igår var jag och emma på adept, och bloggade inte igår för var så jävla trött pga allting igår x)
och internetet pajade också..

anyway så var det grymt awezum igår,
vi var hos arvid innan och stekte där,
men det var en jävlans lång bit och gå från stationen hem till han, jag och emma som har så bra kondition x)
senare så fixade vi oss lite hos han, sen drog vi iväg till s-tälje stadshus och kollade och skrek på adept.

ARVID ÄR EN RIKTIG HEADBEANG !

riktig stekare i bakgrunden va? :D

emma pemma stekar med sin dricka

BÖG JAG



hemma hos arvid

emma pemma hos arvid

jag steker







förband



bästa bilden jag fik på sångaren i adept


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0